به گزارش مشرق به نقل از فارس، احمد الجربا، رئیس ائتلاف مخالفان سوریه در سخنانی در کنفرانس ژنو 2 که بیشتر شبیه به یک شوی تبلیغاتی بود، بار دیگر ادعاهای تکراری خود در خصوص جنایت‌کار بودن دولت سوریه را تکرار کرد. الجربا دست‌نشانده رژیم آل‌سعود است تا آنجا که ریاست وی بر این گروه که بعد از سقوط دولت مرسی و تضعیف محور اخوانی - ترکی - قطری محقق شد، باعث شکرآب شدن روابط ترکیه و قطر با ریاض هم شده است. تقریبا کسی نیست که نداند قدرت اصلی پشت پرده گروه‌های تکفیری در سوریه، عربستان سعودی است.

بندر بن سلطان این روزها هم ارباب تکفیری‌هاست و هم رئیس احمد الجربا! به این ترتیب اگرچه الجربا خود را به ارتش آزاد سوریه نزدیک می‌خواند اما وی را باید برادرخوانده تکفیری‌ها دانست. در ضمن در سوریه امروز، چیزی به نام ارتش آزاد وجود ندارد. این ارتش در برابر قدرت رزم تکفیری‌ها تقریبا محو شده است.

بد نیست به آقای الجربا و جامعه بین‌المللی بار دیگر یادآوری شود که وی چه کسانی را نمایندگی می‌کند؟ تصاویر دلخراش زیر کاملا در این خصوص واضح هستند و نشان می‌دهند که شکست‌خوردگان میدان نبرد و قهرمانان پستوهای جهاد نکاح دقیقا چه موجوداتی هستند؟ پیش از دیدن این تصاویر ذکر این هشدار ضروری است که حاوی مضامین آزاردهنده هستند:

(توصیه می شود کسانی که ناراحتی قلبی دارند تصاویر ذیل را نبینند)

*

*

*

*

*

*

*

+18

*

*

*

*

*