رفتم رستوران شاندیز گارسونه میگه:
چیزی میل دارید؟
گفتم:پ ن پ امدم تو رستوران باکلاس بشینم واسه شهرت بازی. 


با مگسکش مگس میکشم دوستم میگه:
میمیرن ؟
میگم:پ ن پ برای این که من ضایع نشم می افتن رو زمین. 


یارو رو ماشین زده دکتره معاینه میکنه میگه:
نفس نمی کشه!
دوستم میگه:یعنی مرده؟

گفتم:پ ن پ تایم گرفته ببینه چقد نفس نگه میدار.

 


رفتم کتاب خونه داشتم قفسه ها رو نگاه می کردم مسئولش رسیده میگه:
کتاب می خوای واسه خوندن؟
گفتم پ ن پ دفتر می خوام واسه نوشتن.

 

رفتم از داروخانه گازاستریل بخرم می گم :
گاز می خواستم.
برگشته میگه گاز استریل می خوای ؟
گفتم پ ن پ گاز پیکنیک می خوام.

 

sms عاشقانه فرستادم واسه دوستم جواب داد:
این رو واسه من فرستادی.
گفتم پ ن پ واسه گوشیت فرستادم

 

رفتم سلمونی( همون آرایشگاه) موهامو کوتاه کنم نشستم رو صندلی 
میگه:اصلاح کنم؟
میگم پ ن پ همینجوری یه نمره خوب واسم رد کن

 

دیروز تو دندون پزشکی نشسته بودیم یه زنی اومد داخل خوب به عکس های دندونای روی دیوار نگاه کرد بعد مستقیم اومد طرف من و ازم پرسید اینجا دندون پزشکیه؟ 
ینی دلم میخواست بلند شم یه پ ن پ ی آبدار نصیبش کنم ولی حیف که مطب بود و زشت میشد

 

هم اتاقیم خوابیده بود دوستم امده میگه خوابه میگم پ ن پ رفته اسکرین سرور یه لقد بزن وا میشه

 

رفتم سالن وسط راه یادم اومده گوشیمو جا گذاشتم برگشتم زنگ زدم در خونه داداشم میگه احسان نرفتی سالن میگم پ ن پ احسان رفت من دیلایوریشم....

 

با سویشرتم کتریو گرفتم دارم میبرم بذارم رو بخاری مامانم میگه گرفتی دسات نسوزه؟؟؟
-
-
-
-
میگم پ ن پ هوا سرده گرفتم کتری سرما نخوره!!!!!

 

بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیا اومده 
با کلی ذوق به بابام نشونش مید میگه:بچته
 
پ ن پ!
اینو الان از اینترنت دانلود کردم نسخه
 
آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد!

 

 

با دوستم تو خیابون راه می رفتیم .
یه موتوریه گوشیمو از دستم قاپید.
دوستم گفت گوشیتو دزدید؟گفتم پ نه پ بردسیستم عاملشو آپدیت کنه برام فردا بیاره

 

تو ماشین نشسته بودیم چن تا تگرگ خورد ب شیشه.رفیقم پرسید تگرگه؟گفتم پ ن پ ابابیلن!رزمایش گذاشتن سلاح های جدیدشونو تست کنن

 

زنگ زدم ب دختره فوت میکنم میگه مزاحمی؟میگم پ ن پ نسل جدید کولرهای ال جی هستم با دو سیم کارت مجزا

 

رفیقم پریده تو استخر داد میزنه شنا کنم؟!میگم پ ن پ بزار آهنگ تایتانیک بزارم آروم غرق شو!..

 

ماشین رو پارک کردم شمارمو گذاشتم زیر برف پاکن!زنگ زده میگه پراید مال شماست!میگم پ ن پ بی ام و بقلی مال منه شمارمو گذاشتم رو پرایده ریا نشه!!

 

تو اتوبان ماشین با سرعت 120کیلومتر زده بهم و لاشم پهن شده رو زمین،دوستم اومده و میگه درد داری؟؟؟میگم پ ن پ دارم تمارض میکنم تا شاید طرف یه کارت زردی بگیره...

 

بعد از بیست سال کلا درس تموم شده و دکتر شدیم تو جشن فارغ التحصیلی عموم میگه:
دیگه نمی خوای درس بخونی؟؟؟
میگم:پ ن پ!می خوام از پیش دبستانی شروع کنم،شاید زمان کمتری طول کشید و رکورد جدید زدم:|

 

رفتم بالای تیر برق دارم برق میگیرم واسه مغازه
میگه داری برق میگیری؟
میگم:پـــــــــــــــ نـــــــــــــــ پــــــــــــــــ
ادیسون سرما خورده صداش گرفته اومدم ببینم چی میگه...
ساکت رشته ی کلام از سیمش رفت....

 

دوستم به تلفن خونه زنگ زده میگه علی خونه ای میگم پ ن پ پشت فرمونم 
برگشته میگه ای بی معرفت کی ماشین خریدی و نگفتی 
میگم کصافط به تلفن خونه زنگ زدی اونوقت پشت فرمون چیکار میکنم
رفیق ما داریم!؟